2007年12月26日 星期三

Venture睇相+遲來的聖誕大餐+boxing day

今日下晝係去venture睇相既日子,不過因為時間又係好緊迫,所以我地遲到左40mins,即係淨番20mins俾我地睇相同揀相,去到首先佢俾個slideshow我地睇左先,睇slide覺得影得幾好,睇完之後佢地就逐張show俾我地揀,因為之前我同爸爸有左共識,如果佢地比我地淨係order 3個blocks既話,我地就揀3張(1張展圖豬、1張我同爸爸、1張全家福),如果唔係既話我地淨係要1張全家福,因為爸爸覺得淨係展圖豬既話我地隨時都影到,咁佢show果陣話唔可以order 3個blocks only,所以我同爸爸同集中揀全家福,一開始我地已經揀淨5幅(唔好懷疑,因為爸爸同媽媽揀相一向好挑剔,我地既挑剔情度唔可以同常人比較),跟住compare幾張相,就好容易就揀到心水相,然後就係加錢upgrade揀框(因為之前package係唔俾揀框,而且無執相),之後就係開單俾錢就走得,可能我地過程好快,所以準時20mins後走人。其實平心而論venture d相係影得幾好,如果爸爸唔係做開攝影(而且我覺得爸爸都叫影得好唔錯),多數會失手啦~~~~~!不過venture既價錢真係幾貴,只要係係order佢其他野,而唔係promotion入面既坐枱相,一定過萬,呢個價錢唔係人人捨得~~~~不過媽媽有個諗法就係一年join佢一次promotion影全家福都可能ok wor,因為venture影d野係動感d,自己無可能影到呀~~~~

之後我地就去左times square影相啦~~~~~因為近呀麻,影左一陣就返屋企

展圖豬呢張個表情好奇怪~~~~~~

上面呢三張係媽媽影既~~~~~

比朋友投訴無全家福~~~~~加番張啦!
另外今日爸爸終於放假啦,所以媽媽決定今日整聖誕大餐~~~~無錯呀,同往年一樣都係自己整,不過今年因為二叔佢地唔喺度,所以只係我地一家幾口慶祝啦!今年整d野好簡單,差唔多唔駛點煮,因為上年婆婆見我整左好鬼耐叫我是但d喎~~~~!好寫低菜單先:

1.)麵包(牛油+basil leaves)
2.)雜菜 + 醋油
3.)鹽燒雞肉串(灯灯野)
4.)牛蒡牛肉卷(灯灯野)
5.)長腳蟹(即食)
6.)蕃茄濃湯(即煮即食)
7.)煙火雞肉(即食)
8.)牛扒
9.)青椒意粉(用意粉醬)

係咪好簡單易整~~~~呢!仲要婆婆一早同我切晒d野,所以我前後響廚房逗留都無一個鐘~~~~超慳水慳力!本來媽媽諗住買個蛋糕,或者好似以前咁焗個麵包布甸,不過好在無咋,因為都食唔晒!

呢d就係我地既聖誕大餐啦~~~~~!左上角有我既靚女model bb陪襯!

沒有留言:

張貼留言