2007年12月24日 星期一

Venture體驗第二彈+忙到死

呢幾日好忙,為左想將手頭d野俾d客,所以連續幾日都係瞓得幾個鐘~~~~~就死啦!

下畫係我地去venture補影既日子,因為展圖豬食飽奶又睡眼充足,所以好合作,好肯笑,而我同爸爸當然亦都係合作既人,所以我覺得d相應該會影得唔錯~~~~!佢用既方法,我覺得就係平時爸爸影外影咁羅,無咩分別,唯一既分別係室內同室外~~~~

影完之後爸爸又要返studio做野,而我就仲有少少手尾要執,先返屋企放低展圖豬,再落工場,攞番d客d野,響工場因為又有其他要搞都搞左我幾個鐘好耐,然後去studio搵爸爸,之後我地先同二叔食飯~~~~然後先返屋企~~~~~~~!

沒有留言:

張貼留言