2007年12月29日 星期六

展圖豬可能上報紙呀~~~~~

大前日媽媽上網突然見到有人急徵2-6個月既小朋友上報紙影相,做小小小model, 媽媽第一時間即刻同展圖豬報名,仲要好hard sell咁話俾人知展圖豬唔怕陌生人,仲要平日成日影相,唔怕閃燈~~~~~(媽媽諗起都覺得自己有少少唔知醜呢~~~~)

終於果日即刻有人回覆約展圖豬上去影相,原來要影相既係明報既親子版,因為當中要介紹一d bb既搖椅產品,所以需要搵小朋友去做demo影相~~~~~

今日下晝四點半媽媽同婆婆就帶左展圖豬去左柴灣明報果度影相,除左展圖豬以外仲有兩個小朋友,不過可能因為係下午時間,平時d小朋友多數瞓晏晝覺,所以另外兩個小朋友有dd扭計,其實媽媽都驚展圖豬會扭計,因為婆婆話佢今日成個上畫都無瞓過,不過好在我地響的士果陣,佢瞓左一陣。

到埋位影相三個小朋友都上晒搖椅,其中一個竟然即時瞓著左~~~~~(唔通張搖椅真係咁舒服?)另一個比較活潑,成日都想坐起身,因為坐唔到,又可能想瞓覺,又可能有dd肚餓,所以喊得好凄涼~~~~~展圖豬仲係做番自己,好鎮定咁周圍望~~~~~~

因為個bb喊得太可憐,可以唯有影在展圖同另一個bb先,諗住等bb冷靜少少再比佢影過,但係好可惜佢食野,都係喊呀~~~~~可能真係眼仔瞓!!!所以唯有skip左呢個bb~~~~而展圖又因為明報既姐姐見到展圖著左件外套好似唔同左,就叫展圖豬瞓埋另一張搖椅影相,實行一人分飾兩角,不過因為展圖對襪太醒目,所以姐姐要除左佢(媽媽即時覺得好唔整齊呀~~~~平時展圖豬落街,媽媽都一定同佢著對襪,費事赤腳落街咁肉酸~~~~~)不過明報姐姐話咁又無辦法啦~~~~跟住影多幾張就走得,前後都唔駛一個鐘~~~~~~好快手.......不過媽媽睇過個studio即時覺得爸爸打燈pro好多,原來報紙影野,都只係兩支打背景,加一枝燈直打,好簡單,唔怪得知爸爸成日都認叻,話d人唔識打燈,淨係打世界光,我仲成日諗唔知爸爸係咪蝦我唔識野添~~~~~依家先知唔係~~~~~~

係啦走之前我問明報位姐姐佢話份稿會響1月6號出街,大家有興趣既話買黎睇下啦~~~~~不過我唔敢保証真係會見到展圖豬/佢張相得丁咁大粒~~~~~~!

沒有留言:

張貼留言