2007年12月18日 星期二

Venture體驗

今日媽媽、爸爸同展圖豬約左去venture度影相,係呀大家無睇錯我地係俾錢出去搵人影相,因為爸爸成日都話,就算自己識影相,都係要搵人影啦,唔通成日自拍咩~~~~~所以爸爸一早響我生左展圖豬幾日後,因為媽媽拜託爸爸幫手去bb展買d野,就順手join埋venture,當係俾展圖豬既禮物,當然順便睇下人地點解可以收得咁貴啦!

之但係今日由下晝開始,展圖豬已經瞓唔到覺,媽媽已經心感大事不妙,點知~~~~~真係出左事!平時唔扭計既展圖豬,今日一下到無耐已經狂喊,喊到抱佢tum佢都唔掂,不過都去到左唯有係咁意影下,之但係真係唔得,最後攝影師提議比佢休息一下,一坐低無耐展圖豬就瞓左啦~~~~~~10min後攝影師返黎,諗住影番,點知展圖豬一醒左就即喊啦~~~~~~~無奈之下唯有收工,不過venture佢地都好好,同我地book番24號補影(呢樣抵讚!)我諗我地studio都要呢,不過到時可以photo session唔可以依家咁長,1hr會ok d!

之後就唯有返屋企啦~~~~~~我地搭車返去時,展圖豬已經熟睡啦!

沒有留言:

張貼留言