2011年2月26日 星期六

婆婆生日快樂

其實呢個餅原本並唔係諗住慶祝婆婆生日,因為婆婆係3月7日,我上個月已經響vanlily果度訂左個生日蛋糕3月6日攞(好期待餅神既出品),但係早排同爸爸講起今年婆婆係60歲生日,爸爸原本諗住去稻香搵大家一齊食飯慶祝,不過後來講講下又不如食盆菜~~~~因為呢樣野要一大班人先食到,而我又好想試下出名既萬里緣,所以最終決定食盆菜慶祝。

咁啱上個月頭我已經報左名學做拿破崙,呢個拿破崙我想學左好耐,因為我學個酥皮呀,所以順理成章同大家一齊分享,當係生日餅~~~~

之但係媽媽擺左烏龍,婆婆未吹生日蠟燭,我已經好心急咁將個餅切開左10件,切完先諗,畀傢伙~~~~點搞!好在Amelia佢帶左個蘋果批黎,所以俾我攞左黎頂數~~~~

今次我終於買到好靚既滴滴金煙花蠟燭,好靚呀~~~~不過淨係顧住唱生日歌無影相,7號時再影俾大家睇!

沒有留言:

張貼留言