2011年2月14日 星期一

情人節快樂(紅桑子杏仁蛋糕)

今年情人節,沒有甚麼特別節目,不過估唔到爸爸都有送我情人節禮物,實在是驚喜,因為爸爸一向不大重視情人節。

雖然沒有特別慶祝,但係整左一個想整好耐,勁有情人節feel,但一直苦無食譜,本來諗住用以前所學既搭救,再加估下估下,點知早排俾我響一本書見到一個九成相似既蛋糕食譜,今日趁情人節就整佢。

紅桑子杏仁蛋糕 (3.5 x 7吋)

杏仁薄蛋糕  4   片 (其中1塊1面塗上真力)

紅桑子糖水
紅桑子果蓉  42  g
糖      25  g
熱水     28  g
櫻桃酒    15  g

紅桑子牛油忌廉
糖      40  g
水      10  g
蛋      28  g
牛油     130 g
紅桑子果蓉  40  g

  1. 糖+水加熱至117C,細線倒入蛋漿中攪抣
  2. 加入牛油及紅桑子果蓉拌勻

紅桑子杏仁角
杏仁角    60  g
糖粉     10  g
紅桑子果蓉  15  g
紅色色素   少許

所有材料拌勻炒乾
組合
杏仁角
紅桑子牛油忌廉
杏仁薄蛋糕
紅桑子糖水
紅桑子牛油忌廉
杏仁薄蛋糕
紅桑子糖水
紅桑子牛油忌廉
杏仁薄蛋糕
紅桑子糖水
紅桑子牛油忌廉
紅桑子糖水
杏仁薄蛋糕(已塗上真力的放在最底)

  • 呢個蛋糕好香,唯一敗筆係杏仁角炒得唔夠香,但問題係我已炒到個煲底有D燶,再炒既話杏仁角會變後焦黃,到時會好肉酸,究竟有無方法可以解缺???
  • 牛油忌廉同糖水都有剩餘,我估可以加多2片杏仁薄蛋糕,咁就可以用盡所有材料
  • 原食譜糖水份量少好多,其中酒既比例又多好多,由於我會俾圖圖食,所以係咁依加DD酒
  • 原食譜中間有片紅桑子啫喱,但我今次無做到

呢個係早前新年送俾圖圖老師們、校車姨姨&司機叔叔既小小心意。

沒有留言:

張貼留言