2008年11月23日 星期日

預備聖誕PARTY

早兩日打左電話俾四姨媽同表姐們,打算今年響我地屋企搞聖誕PARTY~~~~~因為舊年係響姨媽屋企搞,今年我諗不如大家逐年響每家搞,咁樣唔駛做死一個~~~~~

咁啱早兩個星期收到JUSCO既CHRISTMAS PARTY PROMOTION,所以今日特登去訂左一盤壽司,諗住PARTY果日大家食~~~~~

仲因為之前D人講話北角果間JUSCO十蚊店超大間,所以去果度買左D紙盒諗住PARTY果日做起D CUPCAKE同COOKIES & GINGER BREAD MAN俾大家攞走做聖誕禮物~~~~~另外仲買左少少整蛋糕既工具。

不過北角呢間真係好鬼死大,我求其咁行(都未行晒)都行左成個鐘~~~~~~要認真行,我諗我都要行半日~~~~~

沒有留言:

張貼留言