2008年11月29日 星期六

蘇浙 Interview巧遇同學仔

今日因為下午四點要去蘇浙in nursery,所以響Kinderu請左一日假。媽媽放工後,同展圖豬瞓左一陣,三點鐘媽媽、婆婆同展圖(爸爸今日要做野呀!)就出發去蘇浙,之前由於報名都只係郵遞,所以從來都未去過校舍~~~~~聽人講話學校係響斜路上面,所以決定響北角站搭的士上去~~~~,遇著一位好好人既的士司機,幫我地放車仔入尾箱,其實原來都好近(不過斜路真係又長又斜~~~~~)

響斜路遇上Kinderu同學仔熙熙,原來大家都係四點面試~~~~~~

一去到已經四點鐘,所以登記先(見到有波波池同沙池都無玩~~~~~),然後飲奶奶~~~~~,之後就開始玩一陣玩具,過一陣就叫名集合,然後帶小朋友去一個室內遊樂場玩~~~~展圖豬玩得好開心!

過一陣就interview,老師響枱面放左蘋果、橙和香蕉,首見叫展圖攞蘋果,呢個完全無難度,因為展圖豬鐘意紅色(不過其實我懷疑展圖豬唔知咩叫蘋果,因為我地不嬲淨係俾果蓉佢食~~~~~佢都唔知見個蘋果未!),之後叫展圖豬攞橙,呢個都無難度,又係colorful既顏色(但其實我諗展圖豬都係唔識~~~~ :p),就係咁展圖豬一手攞蘋果,一手攞橙既情況下,當老師叫佢攞香蕉時,係咩都唔理,淨係顧住玩蘋果橙~~~~~~~~!之後老師比一盒仔crayon展圖,叫佢畫下,展圖豬又係唔理佢淨係要響個盒度攞晒d臘筆出黎~~~~~~,比架車仔佢玩,展圖豬又係淨係玩個轆~~~~~,比本書展圖豬,佢又淨係玩中間張借書紙~~~~~~~之後老師係咁二問下媽媽野就比我地走~~~~我諗今次OK機會都係~~~~~麻麻地~~~~~,不過無所謂啦~~~~~,咪當練習囉!

之後我俾展圖同同學仔熙熙響學校個波波池玩左一陣,就同婆婆去吉之島10蚊店買左DD野~~~~~,途中展圖豬已經攰到暈左~~~~~,之後我地就番屋企啦!

沒有留言:

張貼留言