2008年11月4日 星期二

爺爺嫲嫲黎探展圖豬~~~~行路突飛猛進

因為展圖豬出左院,今日爺爺同嫲嫲都特登黎探展圖豬同食晚飯~~~~~~

可能因為展圖豬見爺爺嫲嫲黎探佢所以好開心(事實上次次爺爺&嫲嫲&大姑媽黎探親展圖豬佢都好開心),所以夜晚食完飯之後我地同展圖豬玩,佢不停係咁行,仲可以一次過行成8呎~~~~~之前都只係兩呎左右咋!

而且都幾穩陣,原來bb遲d學行真係可以一行就行,跌少d嫁!

另外今日下午婆婆發現展圖竟然吼婆婆入廚房時偷偷地爬上梳化,再沿住梳化爬左上媽媽既電腦枱上面,嚇死人~~~~~~好危險~~~~~!不過好在既係我地響展圖豬未識爬上梳化同床時,已經教識左佢用雙腳落床同梳化,咁都無咁危險,不過係怕佢有時貪玩唔記得~~~~~所以都係小心為上啦!

所以今日媽媽同爸爸趁爺爺嫲嫲走左之後又要玩搬傢俬,將梳化同電視櫃既位置調轉,黎展圖豬唔可以爬得咁高~~~~~~

而且我地好肯定係展圖豬依家係知道「NO」既含意,因為每一次佢想做/做緊一D野而我地唔俾佢做,同佢講NO時,佢個樣係即時唔開心,同埋我地再同佢講時係會喊嫁~~~~~~所以我同爸爸都話,如果唔係太必要時,淨係講道理好啦!如果係重要野,先至同佢講NO啦~~~~因為對於展圖豬黎講,「NO」已經係好重語氣嫁啦!

沒有留言:

張貼留言