2008年2月28日 星期四

好忙呀~~~~忙忙忙

今朝媽媽打算帶展圖去睇醫生,但係婆婆又話唔駛啦喎~~~~話隔左一晚如果佢有事應該會發作,展圖隻眼無紅又無腫應該ok(不過其實媽媽仲係擔心),不過又唔好意思逆婆婆意思......

跟住又因為展圖d濕疹突然犀利左,今次係連眼皮同頭都有,所以媽媽決定轉醫生,睇下會唔會好d,原本諗住約上次bk講座果位醫生睇,但係時間就唔到,所以就book左黃國安,之後就帶展圖豬去小霹靂度試堂。

啱啱去到感覺都ok(因為個大廈至少唔會好似kinderu唔有幾級樓樓咁唔方便),但係到上堂就好唔ok,間課室無舖地墊(小朋友跌倒點算),好大裝修/消毒藥水味(小朋友聞左唔知有無問題),d冷氣又一陣陣咁吹得個人唔舒服,另外係衛生問題(呢樣我覺得最難忍),佢地竟然容許d家長/姐姐赤腳入課室,真係嚇到我呆一呆,仲有係老師唔可以捉住小朋友既注意力(展圖上kinderu同響東山試堂都無試過唔專心),上堂既遊戲危險,老師我覺得唔係native speaker.......種種原因另我覺得唔會學到d咩,所以決定都係繼續上kinderu,之後就返kinder交學費,因為黎緊會加學費,但係如果2月底前交黎緊3個月既話都可以計舊價,咁當然係一次過俾著數d啦~~~~~~~所以媽媽好肉赤呀!

之後同婆婆去左食魚生飯~~~~yumiyumi,然後就去黃國安度,其實我成日聽d人去黃國安度睇,從來未見過佢真人,估唔到佢係一個~~~~~~阿伯!不過唔知係咪真係多名人睇佢,都幾串嫁,佢聽我講每日要同展圖浸浴2次,再加搽n次cream,叫我唔駛咁做啦!聽到之後媽媽即刻好似中左獎咁開心,事關日日做呢d野,但係展圖豬既濕疹都反反覆覆咁,真係好灰,媽媽尋日仲差d做到想喊~~~~~佢話希望可以覆診3-4次就搞掂,如果係就太好啦,因為展圖好唔到既話,佢都會好痕唔舒服,到睇完醫生俾錢~~~~~登登登登,盛惠$680同曾英美一樣,所以我覺得唔貴,如果佢真係醫到展圖豬,再多我都肯~~~~~黃醫生叫我星期一覆診。

本來媽媽婆婆同展圖豬要去嫲嫲屋企樓下食飯,因為係爸爸農曆生日,不過因為時間尚早,所以去左ifc既carteen度坐左一陣,食番個tea,再行下citisuper(媽媽好師奶,淨係行超級市場),就去左嫲嫲屋企啦!

沒有留言:

張貼留言