2008年2月10日 星期日

媽媽同爸爸今日要去澳門同珠海兩日呀!

今日一早媽媽同爸爸出發去澳門啦~~~~~因為之前媽媽買左2套澳門既來回船票,而爸爸又話佢上次去澳門做野都無時間食野,所以今次趁過年就同爸爸去澳門一次順便過珠海按摩同住一晚。

第一日一去左澳門我地就直去珠海,首先去左書城同酒店checkin先,今次媽媽係經網上訂酒店,經過上年去澳門住左一間好差既話酒店其實好似賓館既野,今次媽媽穩陣d訂番5星,雖然珠海人地話酒店差過澳門,5星唔夠5星,只係得3星咁上下,但係媽媽都覺得ok,至少房間乾淨,光猛,張床夠大又ok舒服,而且全間酒店有暖氣!(今年得果幾度,呢樣野超緊要)

Check-in左之後我地去番關閘附近按摩,媽媽由有左展圖豬4-5個月左右已經無按摩,最初係因為有bb,之後就係要湊佢,然後係舖頭忙忙忙,今日終於可以按番夠本,同爸爸按一個鐘腳+2個鐘身之後,本來媽媽話去食譚魚頭,不過爸爸話想食海鮮多d,所以我地去左之前有地講既灣仔海鮮街,果度好得意,條街中間全部係賣海鮮既檔口,兩邊就係代工煮海鮮既舖頭。我地揀左聖子、帶子、鮑魚仔、花甲、賴尿蝦,一共買左二百幾蚊,再去間舖頭煮,加多個菜代工加埋其他酒水都係$140,呢餐食左3百幾,但係幾好食,口味好啱香港人,好味過之前人地帶去深圳湖貝路食果d海鮮,唔會話細細隻,無野食。食完之後我地又去關閘又書城行,因為媽媽之前走果時,先發覺書城入面有一part未行,媽媽想要買d書俾展圖,所以又返去。結果媽媽買左一d大圖咭同幾張大海報,又後就返酒店休息啦!

沒有留言:

張貼留言