2008年2月11日 星期一

澳門珠海二天遊第2日

今日媽媽同爸爸起左身之後就響酒店checkout啦!然後過番澳門,直到金沙食lunch buffet,今次媽媽既評語係差左好多,爸爸鐘意食既長腳蟹細條左,少左,無咁新鮮,其他各樣都好一般,不過媽媽發覺左佢有一隻法國啡蟹個蟹蓋超好食,如果鍾意食糕一定覺得正,成個蓋都fill滿晒糕,之但係媽媽都怕膽固醇過高,所以食左一隻就收手啦!

之後爸爸例牌係賭一舖大細500蚊~~~~~媽媽見親都好悶,因為爸爸要睇好耐先賭~~~~媽媽既見解係,係你既係你,唔係你既睇幾耐都無用,而且加上媽媽不嬲唔賭錢,所以唯有周圍行下等下爸爸,不過好在行左個圈之後爸爸已經ok啦~~~~~~(輸左500蚊)咁我地就搭shuttle bus去威尼斯!

到左威尼斯,感覺,都靚,但係好迫人,所以無咩心機,不過難得想行既dg香港無開,但係澳門又見到,所以行左一行,之後就走lu~~~~~

離開威尼斯去左澳門旅遊塔,因為搭船果陣見到話旅遊塔有達文西展覽,所以過去睇下,一睇就睇下成2個幾鐘,我其實都未完全睇晒,不過真係企左2個半鐘好攰,所以無再睇落去,但係我真係好佩服,點解一個人可以有咁多構想,對好多野都可以咁精通~~~~~?

跟住我地響旅遊塔飲左杯咖啡,就去左福隆新街食肉丸粥同煲仔翅,食完之後媽媽同爸爸諗住睇下可唔可以有後補位早d搭船返香港,結果企響度等左兩個鐘,早左45分鐘返香港,媽媽即刻覺得超辛苦,有排請我都唔會再去澳門~~~~~!

沒有留言:

張貼留言