2007年10月18日 星期四

好擔心

好擔心BIBE(我隻狗仔),事源小朋友自從出左世之後,有一日我地帶BB去左一間未試過既舖頭沖涼剪毛之後,佢就嘔左一日,之後我地同佢睇左3次醫生,最初果次醫生診斷佢係胃潰瘍,過左成兩個月佢都要不斷食藥,食一D腸胃敏感既犬糧,一直都無咩精神。直到尋日佢朝早一D野都唔肯食,下晝突然一小時內疴左四次,大便仲要有血,跟住仲要嘔左超大灘既黃色水。果刻我同婆婆即刻好擔心,即時帶佢去左獸醫度睇,醫生同佢驗血,照X-RAY,結果係話BB有出血性腸炎,而且因為腸炎既問題消化系統好差,飲左水同食左既野都消化唔到,所以已經脫水,即時要吊鹽水同留醫兩日。見到佢咁辛苦真係好心UP。返到屋企我即刻上網查下呢個病,原來呢種病對狗隻係有高度傳染性,如果無打防疫針既話,死亡率高達九成。因為我地一向好少帶BB落街,所以推算番,應該係果次沖涼間舖頭唔乾淨,即時覺得BB病得好唔抵。

不過婆婆返黎時跌左個電話,仲係要新出左俾佢唔夠一個月,不過都無所謂,只要BB快D好番就好啦!

今日寵物診所既姑娘打黎俾我,話BB既精神都OK,不過仲吊緊鹽水,聽日會俾小小狗糧佢食,睇下O唔OK,希望BB快D可以好番!

另外因為婆婆唔見電話既關係,爸爸、媽媽同婆婆計劃出3G,因為咁樣就算唔響小朋友身邊都可以見到佢呢!

沒有留言:

張貼留言