2007年10月15日 星期一

潮州凍魚&潮州凍蟹

今日媽媽第一次整潮州凍魚&潮州凍蟹,成功左啦!事源媽媽不嬲好鍾意食打冷既大眼雞,而爸爸又成日話想食潮州舖既凍蟹,不過自從小展圖出世之後我地都好少出街食飯(以前大部份都係出街食),因為媽媽話想要適應一下響屋企煮飯,第日小展圖開始食大人野無理由要佢食街d味精野,爸爸聽左都同意。果日我問過爸爸好唔好食,需然佢話一般,但係果日我地整左四碟餸,潮州凍魚、潮濕凍蟹、南乳煮齋&煎豬扒,但係爸爸猛咁夾魚食,我諗都佢都覺得OK好食,我自己就覺得同街既差不多。而蟹就因為爸爸太懶,唯我我拆肉俾佢食,點知俾我發覺婆婆又唔食蟹,原來佢又係怕麻煩,所以又係我拆肉,媽媽笑話,第日小展圖又要媽媽拆肉,媽媽就真係好唔得閒LU!

所以小展圖出世之後我地屋企就開始再唔係無「飯」家庭啦!而且除左做野之外,我地日日都好準時食飯添,以前有時六七點,有時八九點,十點都仲有,小展圖真係改變左我地既生活好多,婆婆都話咁耐以來未見過媽媽咁勤力做家務!

好講番個潮州凍魚同凍蟹,原來超級易做,等我show個食譜出黎先!

潮式凍魚

大眼雞  1條
芹菜莖  2條(切碎)
芫荽   2條
普寧豆醬 2湯匙

鹽    1茶匙
薑汁   1茶匙
胡椒粉  適量

  1. 大眼雞去魚鱗及內臟後,洗淨,抹乾,以醃料塗勻大眼雞面醃約20分鐘,備用 。
  2. 將大眼雞放碟上,灑芹菜莖碎於魚面及魚肚內,隔水蒸約8分鐘,取出待涼後,放芫荽於魚面,以普寧豆醬蘸吃。


  • 普寧豆醬可於雜貨店購買
  • 先將薑磨碎便可搾取薑汁



潮式凍蟹

大 花 蟹 1隻

  1. 不要洗蟹,先將蟹放入冰箱兩小時。
  2. 將蟹拿出,洗刷乾淨後備用。 
  3. 煲一大鑊熱水,放三兩羹砂糖,水滾放入蟹煮半小時。 
  4. 把蟹放涼,放入雪櫃,雪凍便可隨時供食。

沒有留言:

張貼留言