2007年5月16日 星期三

補祝母親節@小肥羊

尋日因為攝到肥仔既空閒日子,所以終於可以同媽咪補祝母親節,地點係TST既小肥羊,好鍾意!因為TST果邊既小肥羊開始左$108任點任食,所以覺得比平時抵好多,不過當然火煱料小過大陸好多,至少無左我最鍾意既芫茜,但其實食小肥羊,只要有牛/羊肉+肥羊粉俾我已經好滿足,所以都無咩所謂,再加上唔駛下下搭咁耐車,所以都ok架!大家都食得好飽,食到最後小朋友又郁黎郁去,唔知係咪話佢都食得好開心呢!

不過尋日發生左一件大不幸事件,事關我尋日上晝出街果時唔小心響街邊click左一下,踢爆左隻腳趾,我果時仲係著緊行山鞋,都唔知點解咁都可以踢爆,好鬼成痛,番到屋企除鞋先知隻腳趾流左血。不過好在當時o岩o岩有個好乾淨既垃圾桶o岩前面俾我禁住,如果唔係真係成個趴響街lu.......

沒有留言:

張貼留言