2007年5月5日 星期六

BK八月媽媽@COVA

今日約左7個BK既媽媽去COVA食TEA,呢次係我地既第一次聚會,一去到TST站好容易就搵到佢地啦(哽係啦幾個大肚婆企埋一齊,場面幾咁壯觀)!等左一陣齊人就浩浩蕩蕩咁行去COVA,因為今次COVA唔俾我地BOOK位,所以唯有早少少去(14:30)等左一陣終於都入左去,叫杯果汁,大家就去攞野食啦!其實我都無食過COVA既TEA BUFFET,之前都只係食TEA SET,發覺BUFFET真係超抵$298+10%(2位)包果汁同野飲一杯,蛋糕有大約10款,食完一隻又會換款,另外仲有咸點,包括我最喜歡既鵝肝醬包包,食得好開心,不過我就錯過左我鐘意既blueberry cheese cake,但係都食左tiramisu好過無啦!野飲我汁飲左西柚汁同decaf既cappuccino。

唔好淨係講食,好開心呀,今次第一次同各位媽媽見面,傾左超級多野,多到我都唔知講左d咩,8個媽媽(當然計埋我)由20幾到30幾,大家都係第一胎,咩都唔識,係其中一位既媽媽係陪月員,知識好名顯比我地豐富(睇黎我地會有位萬事通,只不過希望唔好太煩到佢)!我地由坐低3點鐘傾到7點先走,好彩今次係約響cova,如果酒店tea buffet都坐唔到咁耐!我地當中得一個媽媽既係囡囡,真係好岒貴呢,估唔到咁多囝囝,咁第二時我個囝要搵女朋友咪要同人爭崩頭?至於預產期,最早都係我啊,月頭麻當然係最快啦!不過講真都唔擔保小朋友係最快出世既一個。仲有89日咋,小朋友你究竟幾時出黎見媽媽啊?

另外之前我fax左去李丞責度諗住同小朋友約時間改名,今日佢地打番黎話要等小朋友出世先可以預約喎,咁唯有到時再搞啦!搞到我個to do list唔可以delete多一樣野

沒有留言:

張貼留言