2007年5月11日 星期五

今日去左照4D啦

今日終於去左一位BK網友介紹既曾祥風果度照4D,究竟小朋友係咩樣我都唔係好知。

因為頭一次照呀小朋友都唔知係咪太怕醜,摭住左自己個樣唔俾我睇,跟住醫生叫我出去行左晏D再照過,再照過既結果係小朋友都係用手摭住自己塊面,唔俾我睇清楚佢個樣。醫生話都無法子啦,咁都叫睇到少少,PRINT左幾張相同燒左隻DVD俾我,盛惠900大元。小朋友你係男仔黎家嘛,做咩唔俾媽媽睇清楚你個樣,媽媽D $$就咁就俾左醫生啦!

講番小朋友先,醫生話小朋友細左1週,今日我係28Weeks1Day,但係醫生話小朋友平均只係27Weeks1Day,而且仲係比較輕,得2lbs4oz,點解會咁架!?我同肥仔都咁大隻,點解小朋友會細細粒?????唔怪得知我個肚唔大咁啦!唔通我要小朋友大隻d要食多d野?但係我唔想肥呀 >-<,平時果個醫生又話叫我keep住體重,但係keep住既話小朋友又咁瘦,咁點好呀?

小朋友你乖d吸收多d啦,如果唔係媽媽真係唔知點好啦!

以下係小朋友其中一段4D既VIDEO,希望未睇過4D既朋友會睇得明啦!因為我最初睇都係一舊雲咋!


沒有留言:

張貼留言