2017年8月10日 星期四

海洋航行者@越南(前言)


上年曾經見到有sis分享過上郵輪玩,覺得幾好玩同幾抵玩,本來諗住上年暑假窮遊Maldives,然後再玩埋郵輪,不過圖圖話想要住下Resort,大老爺又話無咁多假期,所以否決左!

今年年初,見Royal Caribbean做特價就即刻訂左房。因為今次都係一家四口出行,想要間房唔太迫,所以訂左Grand Suite,後來先發覺雖然係貴dd,但係原來有好處。因為Grand Suite客人會有張Gold Pass,除左可以入lounge之後,上下船、睇表演、食飯,都係同其他客人分開,所以果幾日完全唔需要同其他客人迫,亦都無要排隊既煩惱。

玩遊輪比起去其他地方旅遊其實比較少準備工夫,只需一早訂房,之後買郵輪保,另外響上船前1個月左右,Royal Caribbeansend email過黎,只要print out入面既行李牌,同一d文件,只要出行前print out填好就可以。

另外如果要訂一d活動,例如夢工場早餐、參觀遊輪、上網、飲品package都可以先經上網book定,又或者上船時再book都可以。

其實我覺得郵輪真係抵玩,我們四人一共在遊郵上五晚,所有費用加起來不到3萬元,全包食宿,雖然我們沒有到付費餐廳,但主餐廳其實真的不錯,每天餐單會變更。

沒有留言:

張貼留言