2012年4月30日 星期一

擺烏龍,勁搞笑 - 工地弛熊蛋糕變奏篇

今日交蛋糕果時勁搞笑,原因係今日訂蛋糕果位先生叫阿銘,但我今日又要交回禮曲奇俾我好朋友A既男朋友(阿文),原本約左朋友A夜晚交曲奇,雖然臨時換左人,但都一心諗住係夜晚。

下午3時幾,收到阿銘來電話會4點半黎到攞蛋糕,之後4點3又收到另一個電話,話佢係阿銘(其實係媽媽耳背聽錯左,原來係阿文)就黎到~~~~~

結果拎到蛋糕落去時發現原來黎到既係應該攞曲奇先啱,好在呢位係FRIEND,唯有搵佢幫幫手睇住個蛋糕先,再上去拎埋D曲奇落黎,點知一行開就收到阿銘電話話佢到左,所以終於要麻煩阿文同我俾個蛋糕佢,真係唔好意思>_<

講返蛋糕阿銘後來打電話俾我話好靚,我聽到堂然好開心,唔知佢女朋友鍾唔鍾意呢?

沒有留言:

張貼留言