2012年3月11日 星期日

好可愛 - 3D Minnie Cake

我講緊好可愛既唔係我個蛋糕,係今次訂蛋糕果位媽媽既囡囡,即係生日果位小朋友,因為我同果位媽媽email通訊時,見到佢張頭像相係超級得意呀~~~~~~!

Minnie Cake


呢位媽媽同我訂蛋糕時想要Minnie Cake,但係想要有一點不同,媽媽當時心想太好了,因為之前果個Minnie Cake已做了不止一次,大家都好似係睇相訂蛋糕咁,做到有d悶呢,正心想唔好近期再做同一款,好在今次Melissa既媽媽想要不一樣既,真係打救左我,如果唔係我實會悶死~~~~~!


Minnie Cake


Melissa喜歡蝴蝶結,Melissa媽媽想要個蛋糕女仔d,但媽媽又唔鍾意用單一粉紅,覺得咁會唔靚,所以今次在5種唔同既紅色(相機好似影唔到咁多種紅),加上白色同淺綠做襯托,希望Melissa會鍾意呢!



另外Melissa媽媽都訂左Cakepop做回禮,因為想要配合返建蛋既顏色,所以做左白朱古力外層,沾上粉色碎糖同埋挷上粉紅色既薄紗絲帶,希望收到既小朋友會鍾意。

沒有留言:

張貼留言