2010年7月31日 星期六

6日6夜@布吉 Day 4 - Butterflies & Insects Gdn轉酒店

今朝起身後好在見圖圖無咩事,執好行李就check-out,之後我地就去BRILEY食雞飯啦!叫左2碟大1碟小一共125Baht,好抵食~~~~~!d雞飯都ok好味,不過我都係鍾意食西貢滿泰多d~~~~~~

食完之後,我地就出發去Butterflies & Insects Garden,呢個蝴蝶公園真係有dd難搵,加上爸爸手機浸左水,依家只係靠幾張地圖,不過唔緊要,路在口邊,落車問多幾次終於搵到。

去到之後買飛入場,買左d魚糧同麵包餵魚,之後就入去啦,首先係睇昆蟲媽媽咁大個先係第一次睇到竹節蟲,估唔到有成隻半手掌咁長,入面有有d蜘蛛同獨角仙咁,不過圖圖好驚,一見到已經喊住話唔睇,所以我地即刻轉陣去睇蝴蝶。

入到個花園中間有個水池,入面有好多錦鯉,係俾人餵魚既。雖然d魚唔多擁躍,但係圖圖都餵得好開心。之後我地就周圍行,真係都幾多蝴蝶,如果有影友一定超鐘意,因為唔駛搵唔駛等就好容易影到靚相。不過個花園真係都幾熱。

行左一陣走左入間房仔,嘩~~~~~原來呢度先叫多蝴蝶,真係周圍飛完全唔驚人!不過尼d蝴蝶就無花園出面果d咁靚。

之後我地諗住去Natural食飯,途中經過Tesco Lotus,順便去買左d野。Natural真係如其名,真係好有大自然feel!而且好味 (尤其是蝦餅)!抵食!

食完飯已經就黎6點,我地即刻渣車去Banyan Tree check in先。

一落車,你話俾d staff聽係check-in佢d staff就會同佢渣走泊好駕車。之後有人帶我地去梳化坐低,俾welcome drink同凍毛巾,再有負責check-in既staff會解釋俾d coupon同埋一d 小朋友recreation既時間表我地,順帶會介紹埋早餐地點同埋其他餐廳,仲要俾埋laguna同Banyan Tree既地圖及介紹酒店。

然後個staff帶番我地出去確認bell boy係咪已經攞齊行李,再用buggy車我地去Villa,我地今次住既係102,好近lobby同餐廳,所以差不多不用坐buggy,除左圖圖話想要坐之後。

入到Villa果位staff會介紹villa入面。然後就走啦!期間發生小插曲,話說圖圖入到Villa超級興奮周園走,當然爸爸有睇實佢,突然呆左,原來前面有一條超級大條既蟲,卷起左有成隻成大人手掌咁大,好在個staff當時響樹,即時同我地執左。之後我地都響Villa入面見過多一次果隻蟲、毛蟲同四腳蛇。

跟住咁啱又到turn down既時間,執床果位姐姐可能見到圖圖係小朋友,所以第一晚turn down既禮物就係一隻小烏龜,圖圖好鍾意呢!

之後見個天仲未暗晒爸爸同圖圖響villa入面游左一陣水,媽媽就call左AP黎收車,搞掂晒所有野,就去左Canal Village,因為本來睇過話果日會有function,不過去到冷清清咁,見到有個小朋友彈床,就比圖圖入去玩左一陣,之後就返Villa浸bubble bath然後瞓覺。

沒有留言:

張貼留言