2010年7月30日 星期五

6日6夜@布吉 Day 3 – Egg Island & Patong + 圖圖生日

因為尋日見酒店既早餐唔太精神,所以反正要出Patong去Banzaar Fresh Market買海鮮,所以就出去食lu!

本來我地諗住去食雞飯,點知爸爸渣架車渣得太快,媽媽未睇清楚路已經過左,咁就索性去Hemingway或者Bazzaar入面既food court食啦!去到見到Hemingway都幾靚仔,所以就決定今日響度開餐,叫左一個pat thai同埋一個泰式燒牛肉沙律,嘩個沙律好辣,但係超好味~~~~~!

Pad Thai 90 Baht

燒牛肉沙律 120 Baht

之後我地就入去fresh market買海鮮,買左一條東星斑、2隻blue crab、500g蜆、3隻超大tiger prawn 420Baht,真係勁抵呀!

之後因為大頭蝦唔記得帶Adapter,所以仲要去家樂福買,又唔知點解爸爸applied左個1 day internet package但係部電話上唔到網,所以又要去Dtac搞,終於11點半搞掂晒所有野,飛車番酒店,即刻換泳衣,拎埋野就落Lobby,時間啱啱好司機到啦!

唉點知因為太心急無攞相機,唯有諗住用爸爸部電話影相頂住數先!坐左大約一個鐘車,圖圖由唔眼瞓變到差不多瞓著時終於到碼頭,又係貼label既時間,等左一陣間,已經夠人可以上船lu!上左船,最初緊係行得慢之後行得勁快,好在都係好短時間,雖然都幾拋,但係圖圖唔驚,仲要瞓著左~~~~~

落船後租左沙灘椅,就帶圖圖去餵魚,不過真係好大浪,有時一個大浪打黎,會企唔穩跌低,我就係其中一個,仲要撞左落舊石度,超級痛!仲要沖走左圖圖副太陽眼鏡~~~~

雖然d水有d濁,但真係好多魚,圖圖勁開心,餵餵下魚,仲話要捉魚魚!呢個時間慘劇發生左,爸爸個防水袋唔知做咩鬼入左水,佢部電話報銷,陰公,仲要係啱啱出左唔夠2個星期既Samsung Galaxy S,不過今次奇怪爸爸好似唔多肉赤,係可惜蛋島上面無晒D相同埋video。

玩左一陣間,一舊超大烏雲吹過黎,就咁就落大雨,仲變到好凍,所有人啦啦臨走入d檔口避雨,之後見細雨小小,媽媽就走左去買杯麵、young coconut jelly同埋香蕉pan cake食下驅下寒。

後來圖圖瞓著左,爸爸就走去餵魚用埋剩番果麵包,之後個guide都有走入黎拎水果俾我地食。到3點半左右就上船番去,點知上船時太大浪沖走左我一隻鞋,呢個時候我諗慘啦~~~~唔通我要著一隻鞋番酒店?好在後面有位仁兄幫我執番,真係超感激!

返到酒店即刻沖返個超暖既bubble bath,然後換衫返去Hemingway果度食我地既晚飯!呢餐加工費一共890 Baht,加埋炒菜炒飯及飲品等,全單共收1405 Baht。

食完飯就返酒店call 番reception幫我地拎之前order左果個蛋糕上黎,個樣雖然好似茶餐廳果d咁,而且甜左少少,不過生日點都要切下蛋糕既~~~~,食完蛋糕之後俾圖圖飲番啖水,驚心動魄既事發生~~~~~

圖圖飲水時咬爆左個玻璃杯,嚇到我同爸爸大叫,圖圖唔好郁,佢個口仲咬住一大塊玻璃,之後我地拎出黎,叫圖圖不停嗽口,又摸勻佢個口入面有無玻璃插住,但係d碎片爭左一小塊,又搵極都搵唔到,見圖圖好似無咩事,但問佢痛唔痛佢又指住個口話痛(因為都損左dd),嚇到我地成晚同佢check心跳,驚佢內出血。

沒有留言:

張貼留言