2009年10月4日 星期日

長隆3日2夜(展圖)瘋狂發顛之旅 – DAY 3

一早我地就去酒店食早餐,可能真係太餓既關係,展圖終於肯食少少(1片西瓜、2匙粟米、半個包仔、1啖西多),同飲左杯奶,之後媽媽同婆婆又去按摩,而原本爸爸打算帶展圖去祈福會所個兒童樂園玩(果度好大,好似playtown),不過由於展圖扭扭下計瞓左,所以無去到。
12點同展圖換片,發覺佢疴得好少尿,之後幾大家執好野,checkout,寄低行李,就搭車出天河行街,去到周圍行下,途中終飲左dd水,本來諗住去綠島食飯,點知原來已經執左,變左間意大利餐應,照去食,都幾好食(好多廣州西餐廳好難食),估計係綠島原班人馬開既,我地叫左墨魚汁炒意大利飯、海鮮pizza、肉醬螺絲粉、濶條面、煎牛柳、果汁,樣樣都幾好食,埋單RMB6XX。中間展圖豬食左2個包仔,一啖PIZZA,少少果汁同水,雖然好少,但係叫好過無,佢呢幾日因為飲野食野真係搞到我地幾個大人神經緊張。

之後我地就去書城,因為媽媽想要去買個讀咭機同埋少少圖書比展圖豬,因為時間唔多夠,媽媽一個鐘就搞掂,終於決定買左枝點讀筆(送一套書),再加幾本遊戲書仔,一共用左RMB600。

之後就去書城下底既KFC搵番大家,一落到去展圖已經大喊緊,仲要會全場觸目果隻,KCF已經夠嘈,可以想像展圖喊得有幾緊要。原來爸爸迫展圖食薯蓉,好辛苦先餵晒,之後婆婆話我知試過同佢換片,但係片片一D都無濕,估計係因為展圖飲得太少水,加上太熱出得多汗,身體已經無多餘水份可以排尿,所以一直無尿疴,因為驚佢會中尿毒出事,所以唯有灌佢飲水,希望佢有尿尿。

之後我地就搭的士返祈福,攞番行李後坐直通巴返屋企,返到屋企己經差不多10點展圖又係一D野都未食,所以婆婆煮左碗面,煎左隻蛋佢展圖,展圖又係一D都唔肯食,爸爸終於忍唔住爆發迫佢食蛋,用匙餵唔到就用手,媽媽見到都覺得好慘,但係唔食又會有事,真係好肉痛,今次爸爸真係好惡,媽媽都驚佢會整親展圖。

終於展圖企左埋一便喊,媽媽tum左一陣,可能佢真係嚇親,今次終於肯食,慢慢食,食到1/3碗左右。之後婆婆開左杯奶,原本展圖都唔肯飲,不過媽媽見佢想睇幻燈片,問下佢不如飲左杯奶,然後我就同佢睇幻燈片,結果見佢無再擰頭,俾佢飲又真係肯飲,媽媽發覺展圖其實真係明我地講咩。

沒有留言:

張貼留言