2009年10月2日 星期五

長隆3日2夜(展圖)瘋狂發顛之旅 – DAY 1

原本今個假期係諗住帶展圖豬去新加坡既動物園睇動物,不過因為下年新加坡會開環球片場同全世界(定係全亞洲?)最大既水族館,所以媽媽打算下年先去。

已旅遊地點就改左去長隆睇動物,今次係我地第一次去番禺,亦都係展圖豬第一次離開香港~~~~~~

由於媽媽話長隆酒店太貴,而且展圖豬太細水上樂園同埋歡樂世界又唔岩,用唔到唔駛排隊同無限次出入offer,所以我地今次訂左祈福酒店,亦都順理成章坐直通巴士上祈福~~~~~~

巴士好早,朝早7點45分就開車 (不過媽媽話咁早仲好,因為展圖豬可以上車瞓覺,唔駛覺得捱3個鐘車咁辛苦),所以6點幾已經要出門口~~~~~~

去到巴士站同姑媽&Ingrid姐姐會合就上車啦~~~~~因為太高興所以展圖豬坐3個鐘車淨係瞓左唔夠一個鐘,其餘時間都係不停咁睇街,不停叫「巴士」、「的士」、「貨車」…….

11點左右已經到左祈福,一落車隔離就係酒店好方便,原本我地要3點先可以check in,不過因為已經有房,所以酒店都俾左房我地,放低行李後,俾展圖豬飲左杯奶,透一陣,就去食飯~~~~~~

今次午餐我地去左祈福食街入面一間叫「客家人」既舖頭食,點左咸雞(好硬),梅菜扣肉(好肥,不過梅菜好味),水煮魚(超好味,而且魚唔辣,淨係配菜先辣),煎南瓜餅(好粉,麻麻地),鐵板蝦醬炒通菜(好味),餐廳仲送左豆腐花(好滑唔甜,正!)~~~~~~盛惠RMB200-,不過展圖豬唔知係咪因為飲左奶既關係,咩都唔肯食~~~~呢個亦都係我地行程惡夢既開始!

食完飯返酒店休息左一個鐘,之後我地已經約左司機1點50分出發去睇長隆大馬戲(因為呢幾日係國慶假期,所以加到1日有3個場次,可能係加場既關係,入面都唔算太多人,我地好容易就搵到一個正中位置,坐低一陣馬戲就開始啦!

可能係因為音樂太強太多重音既關係,展圖豬開頭又係好似睇迪士尼煙花咁緊張,攬住我地黎睇,當睇到有動物表演時,展圖豬超開心,就唔記得左驚,不過可能唔驚個人放鬆晒,所以睇左一半就瞓著左Zzzzz,大家都叫可惜呢! (唔緊要啦,長隆又唔係遠,最多第二時再黎過~~~~!) 媽媽就覺得長隆既馬戲除外有動物呢個優勢外,都係索拉奇既馬戲比較好睇,無輪場地、服飾、化裝、氣份營造、音樂、過場~~~~,不過價錢當然亦差一大截,所以有差別亦係正常,下次媽媽要帶展圖豬去澳門睇ZAIA!

睇完馬戲走啦!展圖豬亦都醒左,之後我地影幾張相,返酒店瞓一陣然後再出去食晚飯。

今晚晚飯係響「漁民新村」,呢個地方係媽媽上網search番黎,d人話好大 (有幾個足球場咁大,不過媽媽覺得言過其實!)。其實呢間係一間好大既酒樓,有幾層,樓下果層有一半位置擺放海鮮同其他食物,客人需要拎住酒樓俾既單出去揀食物(包括海鮮/菜/湯/刺身(不過太陸刺身我地唔敢食)/燒味…….)所有海鮮都放響缸入面,個缸會有個牌,寫名價錢(價錢以每500g計),而價錢牌上面會寫可以揀咩煮法(清蒸、白灼、燒、薑蔥炒、芝士焗……),講真媽媽覺得果度幾似鯉魚門,不過d海鮮檔係響酒樓入面,同埋多好多種類,淨係蟹已經N咁多種!不過有D都幾貴,我記得有阿拉斯加皇帝蟹,賣R5XX/500g,我諗一隻最少2kg,即係淨係隻蟹都要2千幾,不過有d都合理既!

今餐我地點左白灼蝦(唔記得係咩蝦)、薑蔥炒蟹(唔記得係咩蟹)、西蘭花龍躉炒球、海膽蒸蛋、燒蠔、蒜容炒象拔蚌、炒荀、干炒牛河~~~~~~係都RMB5XX,好抵!

但係唔知點解,展圖豬又係咩都唔肯食,TUM極、餵極、鬧極一啖都唔肯試,一俾佢試,佢就喊,擺到埋口淨係擰頭,後來我地大人實在頂佢唔順,媽媽唯有俾個零食盒佢(入面有棉花糖、星星餅、馬利餅、甜包仔),展圖就肯食,仲要係食得好急,咁即係肚餓啦!但係點解唔肯食其他野,包括平時都鍾意食既白飯同菜?

我地返返祈福,就去supermarket行下,順便買個蛋糕同埋俾展圖豬揀d餅仔,行完後去食糖水,媽媽試下餵佢食飲奶,但係又係一啖都唔肯食,試下餵佢蛋糕,比佢用手指仔篤下試下味,點知佢就淨係篤,「lam」都唔肯「lam」。

返到酒店又「tum」又鬧展圖豬先飲完杯奶,媽媽諗咁至少佢都有杯奶到肚,但係一個人仔點可以一日食咁少野!

沒有留言:

張貼留言