2007年3月29日 星期四

上唔到網....慘無人道

早兩日屋企俾和記斷左線,原因係因為份約到左期而我之前fax左份中止form俾佢地,雖然之後佢地有staff聯絡我同我傾好左續約,但係因為個staff唔記得左通知我fax番份文件話要取消份中上授權書,所以早兩日開始就無端端俾人斷左線。

禍不單行既係我嬲嬲地即刻落樓下簽左香港寛頻,簽之前我已經同個sales confirm問佢有無coverage,佢拍晒心口話有,點之過一日佢話俾我聽無喎......搞到我無得上網...就死......咁滯.....

其實我到今日仲未上到網,今次都係借朋友果度上黎check下EMAIL依家好似斷在隻手咁好慘~~~~~

沒有留言:

張貼留言