2007年3月15日 星期四

小朋友好似開始郁啦^-^

呢幾日覺得個肚怪怪地咁,有時好似有D野響個肚入面篤下篤下個肚咁,本來我都未肯定係小朋友郁,不過問過媽咪佢話初期係咁嫁,而且今日起身之前我摸下個肚(我成日都會掂住,不過唔會捽黎捽去),發覺左手邊好明顯漲起左,跟左過左半分鐘左右又平番,唔知係咪小朋友響個肚入面LOOK黎LOOK去呢?

不過肥仔佢好衰,我話俾佢知小朋友好似郁,佢仲要笑我人就哽係會郁啦,除非你生舊石頭或者叉燒o者.....激死我啦!

仲有今日我打左去book照結構,都係肥仔唔好啦,之前聽我平時產檢個醫生話唔駛照,跟住依家又聽佢d friend話要照,所以結論都係要照,但係己經太遲啦,因為龔羽一已經fully booked,話要5月幾先有期,到時我都過晒23週,所有唯有搵過第二個醫生,呢個醫生都係承襲我一貫要方便既宗旨,就係好近舖頭,bk d媽媽話佢都ok架,到時唔知會唔會照到4d既呢,希望小朋友合作d啦,因為有d媽媽慘到要分3日照,我想要快d搞掂呀!

沒有留言:

張貼留言