2012年2月25日 星期六

感激 - 麵包超人蛋糕

我要感激同我訂呢個蛋糕既朋友,因為佢係響好幾個月前已經同我訂呢個蛋糕,其實佢未食過我既製成品,只係見過我幫其他朋友做既幾張蛋糕相,就相信我俾機會我同佢做生日糕。

最開心係佢比幾個choice我去揀做咩款蛋糕,搞到我勁開心,有發揮既蛋糕,可以做到新設計我最最最鍾意,因為咁我既蛋糕相又多一張,有時我睇下自己整過幾蛋糕相就好開心,可以睇好耐~~~~~~(有d變態!)
今次Vicky(係呀同我地同名)同我訂呢個蛋糕特別想要咖啡味,同埋要勁多cream,我今次真係落重手左,希望佢會覺得夠,因為咖啡味同雜果/士多啤梨唔夾,但係又唔想要香蕉,所以我建議落朱古力脆珠,每層中間都夾左滿滿既脆珠,希望佢會覺得好味!


沒有留言:

張貼留言