2011年11月27日 星期日

栗子大福格子蛋糕卷

早幾個月響書局見到本教做ROLLS既書,入面既蛋糕好吸引,其實我做ROLLS既次數5隻手指數得晒,因為一向覺得唔靚,但係呢本書俾到IDEA,可以係非常靚+可愛。


今次蛋糕我照用書入面既食譜,因為書中既食譜都係戚風,所以做出黎都好鬆軟同埋夠彈性,餡料我自己改左做栗子忌廉再加左幾粒栗子大福,大福咬落去有D煙靭,口感會較有層次。

其實加大福呢個主意係我之前響ROLLS果度買左件綠茶味既,又係有大福響入面,食過之後好鍾意,所以今次試下自己加,結果令人滿意。

今次揀個左簡單既格子雙色圖案,原來都不太難畫,下次想做朱古力蛋糕+香焦餡~~~~~,仲想要畫公仔。

栗子忌廉

淡味栗子蓉   180 g
糖霜      40  g
淡忌廉     200 g
  1. 淡味粟子蓉與糖霜打勻->A
  2. 忌廉打起,加入A FOLD勻
  • 爸爸話栗子味淡左少少,下次我會加大栗子份量試下。

沒有留言:

張貼留言