2009年6月21日 星期日

展圖@HK Disneyland Day 2

展圖豬今日好早7點幾未夠8點就已經起左身,執好行李同梳洗後,我地一家就落酒店既米奇廚師餐應食早餐,點知因為餐廳有太多人,所以要等一陣間,媽媽就襯呢段時間check-out同埋寄存行李,諗住今日去樂園玩完先番黎攞。

等左一陣終於有得食,因為媽媽知道呢間餐廳比翠樂庭平d,同埋之前響openrice都見到不少唔太好既評語,所以都不抱任可期望,點知原來都ok,好多野揀~~~~~有中式麵、粥、不同煮法既蛋、麵包、壽司、粟米片、麥皮、沙律、煙三文魚、鬆餅~~~~~仲有幾款果汁~~~~~~本來展圖豬已經食到唔肯食,不過媽媽竟然俾個米奇窩夫佢,佢見到又好開心,仲食左dd~~~~~~原來咁細既小朋友都會見到得意賣相既食物會食多d,食完之後我地就入樂園啦!

去到樂園第一件事哽係影張全家福先~~~~~然後係去玩小飛象 (因為之前有網友話過每日十一點有米奇黎同小朋友玩呢~~~~~),玩完之後已經好辛苦啦,因為真係好熱好晒,展圖豬熱到塊面仔都紅晒,跟住再玩施轉木馬,玩完之後真係熱到頂唔順,所以帶展圖豬去洗手間用濕手巾抺身,之後我地就開始每玩完一個game就同展圖豬抺身,等佢休息下,無咁辛苦無咁熱~~~~~~

玩到點幾鐘,實在太晒,我地入左快餐店買野飲,同買少少野俾展圖豬食,可能真係太熱,展圖豬都無咩胃口 (已經係佢鍾意既包包),仲要坐坐下瞓著左,瞓左個幾鐘,然後再玩過,再玩多一兩個game,太約4點幾,爸爸就番酒店攞行李,媽媽同展圖豬行多一陣gift shop,買左個八達通套俾展圖豬,就去地鐵站同爸爸會合。

返到屋企已經5點幾6點,我地都攰到死左咁滯,好在婆婆幫展圖豬沖涼,然後食埋飯就休息啦~~~~~

沒有留言:

張貼留言