2008年12月5日 星期五

去買聖誕禮物呀~~~~~

今日爸爸又要做野,返唔到黎食晚飯,所以媽媽趁機約埋婆婆響於工後出去食飯,順便去玩具反斗城買聖誕禮物,預備21號既Christmas Party。

今次我地決定去未過既將軍澳反斗城,順便響新都城食飯,原本我地去到新都城諗住求其響food court食少少野,不過因為展圖未食飯,媽媽又諗住近來好少出街食飯,所以當見到香辣屋有bb椅,就決定左食無食一排既泰國菜。好耐無食香辣屋,我地叫左兩個餐,嘩黎到都幾大份,而且好味又唔多人,兩個人都係$250左右,仲要食唔晒,下次可以再考慮。

跟住我地就去反斗城買玩具,今次媽媽又係買科學具玩俾其他小朋友,而展圖豬就係Thomas 波波池。期間我地見到有D識郁會叫既玩具動物,媽媽個左隻狗仔俾展圖豬,見佢幾開心,婆婆就開聲話佢買呢個俾展圖做聖誕禮物,之後媽媽行開左要買猜猜畫畫俾D小朋友響PARTY玩,婆婆見無野做,咁啱果個位又有幾隻識郁會叫既玩具動物,就開俾展圖豬睇下,一開之下不得了~~~~~

婆婆開左隻豬仔,展圖豬一聽到隻豬仔叫,就笑到停唔到,仲笑到標晒眼水,有個行經既男人仲叫佢個老婆過黎睇,點解個B會笑得咁勁~~~~~~!

到九點幾已經買左一堆野,見展圖開始不耐煩,所以就返屋企LU!

沒有留言:

張貼留言