2008年7月27日 星期日

展圖豬一歲生日會

今日係黎展圖第一個生日會,媽媽同爸爸今朝大約八點幾起身食完早餐就出左舖頭,首先爸爸同個助手執今日要用既野~~~~~

而媽媽一返到舖頭就接到蛋糕舖既電話話蛋糕已經送到地鐵站可以攞得,所以即時九秒九去地鐵站攞蛋糕,見到個蛋糕即時有驚喜~~~~因為之前訂果時我要五磅,而佢個版係三磅既,所以見到個蛋糕時個樣係有d唔同,不過係靚左,所以媽媽覺得好開心~~~~~~而且佢仲做大左,變左做一個六磅蛋糕添!

之後媽媽去左吉之島買壽司,原因係知道好多朋友都鐘意食壽司,而生日會場地又無,不過徵詢之下佢俾我地自己帶,所以媽媽之前已經諗左要去買,不過去到吉之島原本打算買兩盆大既,貪佢多d選擇又靚d,不過可能真係太早去到,淨係得一d中型size,無選擇之下都唯有買啦,最多咪買double~~~~~

之後媽媽就一手蛋糕,一手壽司番舖頭,繼續完成昨日未完成既dd佈置物品,大約十一點半我地就出發去生日會場地。十二點左右去到,媽媽額頭即時有幾條黑線,點解我話十二點到但仲未開門?即時打電話俾cafe既負責人,佢問我唔係兩點先開始party咩~~~~~~唔係掛我一早講定話十二點黎到開始set場,一點會有客人黎喎~~~~~佢把聲仲要係未起身未開聲果隻,不過好在佢話大約二十分鐘黎到,之後媽媽、爸爸、同佢一位朋友jay(佢係特登早d黎幫手既)就去樓下飲杯野等一下~~~~

媽媽響生日會前訂左d氫氣球做佈置,順便打算俾d小朋友走時可以拎番個~~

呢d就係媽媽親手為展圖豬做既佈置,其實仲有少少其他野,不過因為唔夠時間set場而放棄左

二十分鐘後番上去,感謝主~~~~~已經開左門,而野食都開始準備緊,而且唔知係咪因為佢地知道係小朋友生日會既關係,仲有一個波波池添!之後我地即刻set 場,不過可能因為我地遲左set場既關係,所以都陸續有d親戚朋友出現~~~~~

之後搞掂晒,婆婆同帶埋展圖豬出現,點解展圖豬會咁遲一點先黎?其實因為媽媽叫婆婆唔好太早黎,擔心展圖豬唔夠訓太攰會扭計,情願佢朝早訓多一覺。

再之後係大家差不多黎到,生日會開始,而媽媽就忙著招呼客人,同要keep住睇d食物(因為可能始終佢地遲左開始做,所以d野出得好慢~~~~~),間唔中同展圖豬玩下,而爸爸就為左d game而忙個不停~~~~~~

食到差不多d遊戲正式上場,第一個係估展圖豬於早前既爬行大賽爬第幾,大家都可以估下架

呢段就係爸爸為展圖準備既片段

之後我地仲有兩個朋友同親戚分別表演風笛同璜管,然後就係切蛋糕,切蛋糕前,就係播montage既時間

呢個就係展圖豬既第一個生日蛋糕啦~~~~~!!!

因為我地預先準備左一d小道具俾大家做一d造型,而現場我地有攝影師幫手影相同即時print out d相,所以我地投票選出扮野大賽既得主,同埋頒獎~~~~~

我地同婆婆都有參加扮野大賽架~~~~~!

另外中間媽媽都派左guest book俾大家寫番少少祝福俾展圖豬,不過個guest book要再貼dd 相加工,呢幾日整好我會俾大家睇~~~~~~

至於更多今日生日會既相我會響爸爸呢兩日整理後再加上一d朋友影既相放上黎俾大家欣賞。

沒有留言:

張貼留言