2007年11月24日 星期六

今日係展圖豬第一次返學既大日子

今日又係好忙既日子,事關展圖豬要返學呀!今日晏晝食完飯,媽媽就預備帶展圖豬去kinderu返學,今次因為係試堂,所以可以有兩個家長陪住展圖豬上堂,一位當然係媽媽啦!第二位就係婆婆啦!

去到銅鑼灣,因為係星期六,真係超超超迫人,媽媽幾經艱苦,先至將展圖豬由sogo果度帶到去利園果度。一去到,其實個course已經開始左,媽媽啦啦聲同展圖豬埋位,原來展圖豬係最細既一個,大d果位小朋友有5個幾月,首先係「馬殺雞」熱下身先,之後就開始玩flash card,有英文咭、百科咭、dot dot card,今日既課題係kitchenware,之後仲有玩樂器,做運動,講故事,唱歌仔,我覺得位老師都教得幾好,可以draw到小朋友既attention。

展圖豬上堂都好合作,好乖,係淨係唔望老師,只係八掛望住其他小朋友羅,仲要食手添,媽媽都無乎,係到最後果幾分鐘好似有少少不耐煩(唔知關唔關肚餓事呢?)。之後媽媽去左報名,因為媽媽真係怕左星期六迫人,所以同展圖豬報左平日既上午班,而婆婆就餵展圖豬食奶,然後我地就返屋企。咁樣出去,又搞左成四個鐘lu!

返到屋企之後一陣,媽媽就同爸爸出街拍拖睇戲lu!(展圖豬唔好意思啦,無預你!)去到首先食d野先啦!媽媽為求快d可以行街,所以決定食mos burger,可以一路行一路食,因為mos burger響溜冰場隔離,而個場啱啱打緊冰上曲棍球,我就同爸爸講話第日展圖豬大個我要比佢學,爸爸都話好,因為好型!之後我地買左杯starbuck,啱啱starbuck果位姐姐promote我地用佢既starbuck card(其實之前我都買過,不過覺得同用現金買無分別)爸爸話都好啦買左張,結果原來今次christmas 買starbuck咭會送小手套一隻,我見得意就要爸爸買多張,湊成一對要俾展圖豬戴黎影相,之後我地就係去imax睇下所謂既3d電影啦!媽媽n年前去disneyland睇過一次,覺得好真,不過今次睇,覺得d人有d似紙板人一層層咁,爸爸就話唔覺,不過話d人好似好膠感,好似電腦動畫咁。

睇完戲之後,我地就坐shuttle bus返觀塘,爸爸話想食譚仔米線,咁我地就去買外賣,但係竟然發生超級驚嚇事件,話說我地響路邊等緊外賣,竟然唔知邊度衝左隻老鼠出黎,當街當巷,燈光火著,旁若無人咁走黎走去,嚇到我同爸爸走左出馬路,d人都竟然可以當無事發生,期間仲要有個人走去踢左隻老鼠一腳,爸爸一拎左外賣,我地即刻,好快咁急步走啦!嚇死媽媽~~~~~

本來應該係爬既,不過展圖豬仲未識爬呀!

練平衡

沒有留言:

張貼留言