2007年9月7日 星期五

小朋友早兩日去左打針

小朋友早兩日上晝同爸爸去左健康院打針,打左針之後去聯合醫院覆診,結果原來係媽媽記錯左日期,之後我地就同小朋友去左高醫生度睇醫生,同小朋友檢查下身體。

高醫生話小朋友眉毛上面好似甩皮咁同埋面上既疹仔,原來係一種叫脂漏性皮膚炎,係初生bb好常見,而且原因不明,高醫生俾左d藥膏我地,只要同小朋友搽左之後用紗布捽番甩佢就ok,一捽之後小朋友即時靚仔晒。

下晝果陣我同小朋友番屋企先,而爸爸去左油麻地入境處同小朋友攞出世紙,爸爸話晒足成大半個鐘同小朋友排隊,終於同小朋友攞左出世紙,仲足足攞左3張添,小朋友終於做個有身份既大仕啦!話俾大家知佢個名叫黎展圖,好多朋友問我地小朋友個名係咪等於大展鴻圖,以為爸爸想發達想到short左其實個名只係因為李丞責俾果d字終於有兩個字夾埋係有意思,媽媽果時係想佢個名等於「一展所長,萬事可圖」希望佢做樣樣野都可以順順利利。不過改左之後媽媽先諗到,佢個名又同「賤兔」同音,咁小朋友就有個花名,小朋友希望你大個唔好嬲媽媽咁唔小心啦!

不過唔知係打左針定係去街多既問題,結果晚超扭計,喊到拆天,我地仲要擔心小朋友唔知係咪因為打針有反應既關係而唔舒服。

發緊燒既展圖豬好可憐,塊退熱貼原來係貼唔實既,成日跌落黎要媽媽黏番上去!

沒有留言:

張貼留言