2007年6月30日 星期六

終於進入直路啦

早兩日28號去左政府做檢查(政府既預產期係27/7),即係仲有四個星期小朋友就要出世啦!咁因為我一路都想肥仔陪我入產房,所以佢果日要同我聽個講座,落雨落到顛左咁滯。好在搭的士,但係都係成身淋到濕晒。

到聽講座時,肥仔竟然瞓著左,好在佢無鼻鼾聲,如果唔係就失禮死人啦!

跟住聽完講座之後就去左做檢查,今我我終於記得問醫生小朋友掉左頭未,佢摸下之後話掉左啦,不過小朋友既頭低左d,佢又自己口upup話我未到38週,我又呆左唔識得問小朋友個頭低左d即係點,雖然走之前佢又話小朋友位罝正常,但係我覺得都係個醫生安慰我。返到屋企我問人,人地話我知小朋友個頭低即係話小朋友可能會隨時生得,咁咪可能小朋友會早產?唔制呀!唔通就係因為我成日怕難生,所以成日行黎行走所以搞成咁?

沒有留言:

張貼留言